Wij staan voor u klaar!
Service is erg belangrijk voor ons. Wij helpen u daarom graag met elke vraag die u heeft. Om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken hebben wij twee mogelijkheden tot contact; telefonisch of per email. Deze twee kanalen kunt u beide gebruiken voor elke type vraag die u heeft; van technische vragen tot vragen over uw bestelling. Ook andere vragen kunt u gerust stellen.
Bij telefonisch contact kunnen wij u vragen om foto’s van de situatie of het probleem te maken. Zo krijgen wij een beter beeld en kunnen wij het beste advies of oplossing aanbieden. Bij contact via email kunt u de foto’s bij het eerste contact al toevoegen.
Als u een vraag heeft over uw bestelling vragen wij u om uw bestelnummer. Zo hebben wij uw gegevens direct bij de hand. Het bestelnummer vindt u op de orderbevestiging die per email heeft ontvangen.
Op werkdagen streven wij ernaar om uw vragen binnen 24 uur te beantwoorden. Als een antwoord langer op zich laat wachten moeten wij waarschijnlijk iets verder voor u zoeken. Dan doen wij ons uiterste best om uw vraag zo snel mogelijk correct te beantwoorden. Een antwoord krijgt u altijd!
Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt een bestelling plaatsen door de gewenste artikelen in de winkelwagen te doen, let hierbij op de indicatie van de levertijd die gegeven wordt bij de artikelen. Als u alle gewenste artikelen in uw winkelwagen heeft geplaatst kunt u klikken op “Ga door naar afrekenen” in de winkelwagen. Op de volgende pagina vult u al uw adresgegevens in. Als alle artikelen op voorraad zijn kunt u een aflever dag kiezen. Hier kunt u ook een transporteur kiezen. De mogelijkheden worden bepaald aan de hand van de producten.
Als u de betaling heeft voldaan zult u per email een bevestiging van uw bestelling ontvangen.
Vervoerder naar keuze
Om uw pakket zo snel mogelijk bij u te kunnen afleveren gebruiken wij drie verzendmethodes; PostNL pakketdienst, PostNL briefpost en Transmission. Aan de hand van de gewenste producten bepaald onze webshop welke verzendmethodes gebruikt kunnen worden. Als uw pakket geschikt is voor meerdere verzendmethodes kunt u zelf een keuze maken.
Er zijn een aantal producten die uitgesloten zijn van PostNL briefpost zendingen, waaronder cilinders en sleutels op nummer. Dit doen wij om de veiligheid van deze producten te garanderen.
Hiernaast vindt u een overzicht van de kosten per verzendmethode. Voor internationale verzendmethodes verwijzen wij u graag naar de veelgestelde vragen.
Bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 08:00 tot 17:00
Tarieven
Vervoerservice (NL) | Verzendkosten | Gratis vanaf |
POSTNL Briefpost | € 3,49 | € 25,00 |
POSTNL Pakket (0-1m) | € 5,95 | € 100,00 |
Transmission Pakket* | € 9,95 | € 150,00 |
Transmission Pakket* (>1,7m) | € 19,95 | € 150,00 |
POSTNL Afhaalpunt | € 5,95 | € 100,00 |
POSTNL Afhaalpunt (>1m) | € 9,95 | € 100,00 |
*Exclusief waddeneilanden en Zeeuws Vlaanderen, informeer naar de voorwaarden.